Max Verstappen toch waal noe al werreldkampioen
Of toch neet. Of toch waal. Of toch neet. Jewaal toch waal. Veer snappen `t neet mieë. Efkes nao `t Place de la Concorde belle.
De vreuge vogels höbbe Max Verstappen desmorge de euverwinning zeen pakke mitte Grand Prix van Japan. En ouch es se dich twieë oer höbs verslaope, dan haws se-n eigelik allein de start en de ieëste 3 rundjes gemis. Nao die drie rundjes waerdje de race namelik aafgevlag (roeaj vlag) vanwaege de raenge. Deze race haw `n extra dimensie ómdet Max noe al werreldkampioen zou kónne waere es hae ieëste zou waere en Leclerc neet twieëdje zou waere. Teminste, es de volle puntje waerdje gegaeve. Veer herinnere ós allemaol nag de Grand Prix van Belsj van veurig jaor. Toen höbbe ze vanwaege de range mer inkel rundjes gevare mit Bernd Mayländer aan kop. Dit kwoom dus ouch ómdet `n grand prix race mot waere gedaon binne `n tiedvinster van 3 oer en ja, op e gaegaeve moment is daen tied op. Ómdet me eigelik neet ech haw gerace, is doe beslaote óm neet `t ganse mer `t halve aantal puntje oet te deile. Gezeik natuurlik, ómdet dan altied waal emes wuuertj benaodeild. Fèng, vanwaege det gezeik haet de FIA sins dit sezoen `ne nuje regel. Es minder es de hèlf van `t aantal rundjes gerejen is wuuertj de hèlf van `t aantal te behaole puntje oetgedeild en es tösse de 50% en 75% van `t aantal runjes is aafgelag, dan wuuerj driekwaart van `t aantal puntje gegaeve. Puntje waere waal nao baove aafgerundj op ganse puntje, dus neet zoeawie veurig jaor det Verstappen `t kampioensjap won mit 395 1/2 puntj.
Ómdet de race van vandaag twieë oer haet stilgelaege, haet me mer 28 van de 53 rundjes kónne vare. De verslaaggaevers ginge d'r dus van oet det driekwaart van `t aantal puntje te vergaeve wore, dus dao ging ederein mit raekene. Oeteindelik finishde Max es ieëste, Leclerc es twieëdje en Checo es derde. Mer inne lèste runj verremde Leclerc zich en sneej daomit de boch aaf. Det waerdje door de stewards geliek óngerzoch óm te kieken of det neet leaving the track and gaining an advantage waas. Tiedes de post race interviews waerdje bekindj det de stuwards beslaoten óm Leclerc `n tiedstraof van 5 seconde te gaeve; det beteikendj det hae derde waerde in plaats van twieëdje. Geliek waerdje Verstappen door F1-interviewer Martin Brundle truukgerope en beneump toet werreldkampioen. Verwarring. Ederein dae drök haw zitte te raekene kwoom toet de conclusie det Max éín puntj te kort kwoom óm noe al toet werreldkampioen te waere oetgerope. Martin Brundle in verwarring, merja, hae kreeg op zien uuerke door det `t zoea waas. Alle verslaaggaevers in verwarring: neet allein die twieë snoterkukes van Viaplay, mer ouch Olav Mol en de commentators van Sky Sports. De sportredactie van 1Limburg in verwarring. Zelfs Helmut Marko in verwarring. Ederein waas d'r zeker van det d'r éín puntj te kort kwoom.
Max begós zelf ouch te twiefele wie de drie podiumgengers inne cool down room stónge. Hae waerdje nao `n ruumdje d'rnaeve gedirrigeerd. Dao stóng `ne roeaje barokke zetel mit `n sjaopevach vaerdig veur de 2022 world champion. `n Bietje ongemekkelik ging d'r zich toch mer op daen troean zitte. Det heel d'r precies 23 seconde vol. I'm feeling a bit lonely.
Jao Max, it's loneley on the top. Gezelligheidsmiens det d'r is löp d'r gaw weer nao de cool down room, wo `t gezellig drök is.
Waat waas noe `t geval: ederein haw de nuje puntjeregel verkieëerdj geïnterpreteerd. Olav Mol, die twieë van Viaplay, die van Sky Sports, ederein. Dae regel geldj dus allein es de race mit `n roeaj vlag is aafgevlag, zónger det d'r hervat wuuertj, capice. Nae? Neet dudelik?. Kóm d'r mer in Olav...
Onze @Olav_Mol legt uit waarom Max Verstappen tóch tot wereldkampioen gekroond werd in de chaos van Suzuka! ?️#ZiggoSport #F1 #JapaneseGP ?? pic.twitter.com/asHirpJTQT
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) October 9, 2022